Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 5, 2011

... Gara-gara air gas n air batu ...

Huk3...aku dah kehilangan sore ku yang merdu & lunak...sumenya gara-gara air batu+air gas yang dihidangkan time raye ari tu...waaaaaa...punye la susah aku nak communicate ngan orang...de yang gelak bl dengar sore aku..de yang tumpang simpati...haih....masa minum tak hengat dunia...dah tak hirau orang sekeliling...masa teguk memang laju gile...nak2 masa air tu lalu ikut tekak yang kering tahap gurun sahara nih...waaahhh...heaven je rase...kah3...

And now, aku kena tanggung akibat dari kesedapan & kedinginan air tu....wuwuwuwu...tekak ni jadi perit gile...aku de tonsil plop tu...errkkk..manyak sakit wooo...

Aku dah tobat dah...raye tahun depan,aku nak minum air masak je..(errr..kuat ke iman aku bila tengok ais yang b'golek2 dalam air gas yang pelbagai perisa tu nanti??muahahahaha...)...harap2 aku mampu laa tahan nafsu aku time tengok air gas yang menyejukkan mata memandang dan menyamankan tekak tu...hua3...

Tak taw la bila sore aku yang lunak merdu tu akan kembali ke dalam kotak soreku semula..rasa malu plop nak angkat tepon time boipren2 aku col...yelah, mau melatah diorang bila dengar sore aku yang dah macam jantan tak pure nih...wahahahaha...kompem2 diorang dapat demam kepialu sebab terkejut yang melampau...kah3...erkkk..sakit tekak aku gelak kuat2 cenggini...

Ok2..time to stop...aku nak wat keje..(keje la sangat..padahal nak kumpul koleksi taik mata a.k.a emas tulen...wargh3..) Lenkali bila aku free, aku sambung mengumpat kat sini lagi...

Chow cin cau!! ~Salam~ ^_^

No comments:

Post a Comment