Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 6, 2011

... RAMADHAN AL MUBARAK...1432H ...

Dah lame btol aku x apdet blog nih...kebizian melanda diriku yang ensem jelita nih...muahahaha...gile bz dowh....tiap2 ari de kes..masuk court lagi....haih...bos aku tuh sangat rajin bikin kes di bulan pose yang mulia nih...hek3...

 Aku plop,paham2 je la bila time pose nih,asek ngantuk tahap gaban je....sampai tertido2 dalam court tu hah...muahahaha,,,selamba unta je kan?x pedulik laaa..janji aku bahagia...wakakaka...

Pe2 pon sempena bulan ramadhan yang mulia nih,aku nak mintak ampun dan mahap la yeh andai aku de wat salah silap ngan sape2 je laa,,aku nih manusia bese je...slalu wat silap ngan sedar @ tanpa sedar...so,0-0 la yeh kengkawan...

Got to go laa..nak g pasar malam jap..nak cari lauk untuk masak & juadah berbuka pose...so,I'll be back...but dunno when..hee~~so take a very gud care yeh kengkawan sayam..papai~~

Lap u ols!!~
Selamat berbuka...

~~ Salam ~~


No comments:

Post a Comment